Kunnen we u helpen? U vindt in deze FAQ alle antwoorden op veelgestelde vragen.

Wanneer ontvang ik mijn offerte / ontwerp?

We streven ernaar binnen twee werkdagen te reageren. Duurt het langer dan twee werkdagen? Bel 0184-642288.

Hoe geef ik een wijziging op een offerte / ontwerp door?

Stuur uw PROM’ES-contactpersoon, van wie u de offerte / het ontwerp heeft ontvangen, een e-mail met de wijziging of bel 0184-642288.

Hoe geef ik akkoord op een offerte / ontwerp?

Blij met de offerte / het ontwerp? Stuur uw PROM’ES-contactpersoon, van wie u de offerte / het ontwerp heeft ontvangen, een e-mail waarin u aangeeft dat de offerte / het ontwerp akkoord is en de productie in gang gezet kan worden. U ontvangt de orderbevestiging. 

Hoe lang blijft een offerte geldig?

Een offerte is vier weken geldig. Termijn verlopen? Neem contact op met uw PROM’ES-contactpersoon, van wie u de offerte heeft ontvangen.

Leveren jullie ook producten die niet op de website staan?

Op onze website heeft u een ruime keuze uit de meest uiteenlopende producten. Zit uw product hier niet tussen? Geen probleem! Neem contact met ons op. Dan zoeken wij voor u uit of het product leverbaar is.

Kan ik ook per e-mail of telefonisch bestellen?

Ja, dat kan. Stuur uw e-mail aan info@prom-es.nl of bel 0184-642288.

Ik wil een order herhalen. Kan dat?

Ja, dat kan. Neem contact met ons op, dan verzorgen wij de nieuwe orderbevestiging.

Ik wil mijn bestelling wijzigen / annuleren. Kan dat?

Dit is afhankelijk van de status van uw order. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Ik wil een sample. Kan dat?

U kunt altijd contact met ons opnemen voor een sample van een product. We hebben een aantal producten op voorraad om als samples te versturen.

Hoe moet ik mijn ontwerp of logo aanleveren?

In het bestelformulier van het door u gekozen product selecteert u één van de volgende opties:

Optie A: Ik upload onderstaand mijn definitieve ontwerp.
Optie B: Ik upload onderstaand mijn logo’s voor een gratis ontwerp.
Optie C: Ik stuur mijn bestanden naar info@prom-es.nl.

Maakt u gebruik van onze gratis ontwerpservice? Dan waarderen onze deskundige ontwerpers het zeer als u een vector bestand upload. Bestanden met de extensie .eps, .ai of een origineel .pdf zijn voorbeelden van vector bestanden. Een vector bestand kan zonder problemen bewerkt en vergroot of verkleind worden.

Wat is een vector bestand?

Een afbeelding of logo dat is opgemaakt als vector bestand, bestaat uit vormen en lijnen die door punten met elkaar zijn verbonden. Met deze lijnen en punten blijft de vorm en de kwaliteit van de afbeelding altijd hetzelfde. Bestanden met de extensie .eps, .ai of een origineel .pdf zijn voorbeelden van vector bestanden. Maakt u gebruik van onze gratis ontwerpservice? Dan waarderen onze deskundige ontwerpers het zeer als u een vector bestand upload. Een vector bestand kan zonder problemen bewerkt en vergroot of verkleind worden.

Ik wil één product bestellen met meerdere ontwerpen. Hoe doe ik dat?

In het bestelformulier van het door u gekozen product selecteert u optie A (upload van definitieve ontwerpen) óf optie C (bestanden versturen naar info@prom-es.nl). In het laatste geval kunt u in de e-mail uw wensen voor het ontwerp omschrijven.

Ik wil een proefdruk. Kan dat?

We sturen u sowieso een digitale proef toe. Wij verzenden geen fysieke proefexemplaren van drukwerk per post.

Wat is de levertijd?

De levertijd staat bij elk product vermeld. Bij producten met een eigen ontwerp, staat de productietijd vermeld. Dit is de tijd, die PROM’ES nodig heeft om het product te produceren, nádat het ontwerp  door u akkoord is gegeven en exclusief het verzenden.

Laat u een T-shirt of startnummer drukken met de namen van uw deelnemers of andere variabele gegevens? Dit vertraagt onze productietijd niet, mits u de gegevens op tijd aanlevert.

De levertijd of productietijd, die bij het product staat vermeld, is onze normale levertijd. Heeft u uw producten sneller nodig? Bel ons op 0184-642288 en wij denken graag met u mee! Vaak kunnen wij de producten met spoed leveren; wij rekenen hiervoor € 25,- spoedkosten.

Kan het product met spoed worden geleverd?

De levertijd of productietijd, die bij het product staat vermeld, is onze normale levertijd. Heeft u uw producten sneller nodig? Bel ons op 0184-642288 en wij denken graag met u mee! Vaak kunnen wij de producten met spoed leveren; wij rekenen hiervoor € 25,- spoedkosten.

Kan ik de bestelling ook bij mijn klanten af laten leveren?

Ja, dat kan. Vul het afleveradres van uw klant in. Wij zullen uw zending, indien gewenst, blanco verpakt versturen.

Kan ik de bestelling op een GLS-depot af laten leveren?

Ja, dat kan. Noteer in het opmerkingen-invulveld dat u de bestelling bij een depot wenst op te halen. Op het einde van de dag dat wij uw bestelling verzenden, ontvangt u een e-mail. Hierin geeft u het gewenste depot / Parcelshop aan. De verzending staat op uw klantgegevens. Deze gegevens én uw legitimatie heeft u dan ook nodig om het pakket af te halen.

Mijn pakket is niet geleverd. Wat nu?

Is uw pakket niet geleverd op de aangegeven leverdatum? Controleer de Track & Trace code. Hier vindt u meer informatie over de status van uw order. Heeft u alsnog vragen over de levering van uw bestelling? Neem dan contact op met onze collega Ronald Boogert. Stuur een e-mail aan ronald@prom-es.nl of bel 0184-642288.

Kan ik mijn bestelling ook bij PROM’ES afhalen?

Ja, dat kan. Selecteer in het bestelformulier de optie ‘afhalen’ of geef dit telefonisch of per e-mail aan ons door. U bent dan van harte welkom aan de Polderweg Oost 14 in Molenaarsgraaf. Wij informeren u telefonisch of per e-mail zodra uw bestelling gereed is.  

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

U ontvangt de factuur achteraf via onze administratie. Heeft u vragen over uw factuur? Stuur een e-mail aan administratie@prom-es.nl of bel 0184-642288.

Wanneer moet ik mijn bestelling betalen?

U betaalt uw bestelling direct online of op rekening. Als u op rekening betaalt, stemt uw accountmanager de betalingstermijn met u af. U ontvangt de factuur via onze administratie. Heeft u vragen over uw factuur? Stuur een e-mail aan administratie@prom-es.nl of bel 0184-642288.

Waar vind ik de bedrijfsgegevens en bankgegevens?

U vindt de bedrijfs- en bankgegevens op de klantenservice-pagina. Deze gegevens staan uiteraard ook op uw factuur vermeld.

Wat zijn jullie openingstijden?

We zijn maandag t/m donderdag van 08.00 t/m 17.00 uur geopend en op vrijdag van 08.00 t/m 15.00 uur.

Is sponsoring vanuit PROM’ES mogelijk?

PROM’ES ontvangt regelmatig sponsoraanvragen. Veel evenementen zijn immers gekoppeld aan een goed doel. PROM’ES heeft daarom besloten zelf een aantal evenementen te selecteren om jaarlijks te sponsoren. Deze evenementen zijn uitgekozen door de werknemers van PROM’ES of hebben op andere wijze een relatie met PROM’ES. Naast deze evenementen worden er geen evenementen gesponsord.

Ik ben niet tevreden. Hoe meld ik mijn klacht?

Bent u niet blij met uw bestelling? Dat is vervelend om te horen! We vernemen graag van u waarom u niet tevreden bent. Stuur een e-mail aan info@prom-es.nl of bel 0184-642288. Indien u over één of meerdere duidelijke foto’s beschikt, kunt u deze per e-mail aan ons verzenden. U ontvangt binnen twee werkdagen een inhoudelijke reactie.

De website werkt niet / is traag. Hoe kan dit?

Neemt u alstublieft contact met ons op. Wij zijn u graag telefonisch of per e-mail van dienst. Laat u ons weten waarom u vindt dat de website niet werkt? Dan bekijken wij graag de mogelijkheden om dit te verbeteren. Een niet-werkende website kan ook worden veroorzaakt door uw internetsnelheid of browser.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem even contact met ons op!